کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9163 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316378 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اندر حکایت کشف فرد 6 هزار سیمکارته!

simcards.jpgامیر احدی – روز گذشته رییس پلیس آگاهی آذربایجان غربی با انتقاد از سهل انگاری اپراتورهای تلفن همراه در صدور سند مالکیت، از صدور شش هزار سیمکارت برای یک نفر از سوی اپراتوری در این استان خبر داد.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از آی تی آنالیز؛ وی به این موضوع نیز اشاره کرد که در موارد مشابه دیگری نیز 678 سیمکارت برای یک نفر و 425 سیمکارت برای چندین نفر صادر شده که 15 نفر از آنان، تبعه بیگانه بودند.
پلیس آگاهی آذربایجان غربی از اپراتورها نسبت به ثبت‌نام دقیق حساس باشند چرا که یک سیمکارت می تواند موجب بروز فجایعی در استان شود که با توجه به عدم وجود سند مالکیت، ردیابی نیز بسیار دشوار خواهد بود.
این یکی از عجیب‌ترین خبرها در کشفیات پلیس در حوزه موبایل بود که به مرد 6 هزار سیمکارته در کشور منتهی شد. اگرچه در سخنان این مقام پلیس پرسش‌های زیادی باقی می‌ماند که مهمترین آن نام اپراتوری است که چنین اتفاقی در شبکه آن رخ داده است. که ای کاش پلیس به نام اپراتور اشاره می‌کرد. موضوع دوم آنکه آیا فرد مذکور خود اصلا اطلاعی از صدور 6 هزار سیمکارت به نام خود دارد یا ندارد؟ کسی نمی‌داند شاید این فرد اصلا در قید حیات هم نباشد، چراکه شنیده شده با کپی شناسنامه و کارت ملی اموات هم توسط یک اپراتور سیمکارت واگذار شده است.
از سوی دیگر این تنها یکی از چند صد یا چندین هزار مورد احتمالی است که به شکلی پلیس به آن برخورد کرده و در صورت اجرای طرح‌های نظارتی امکان کشف موارد بزرگتر هم وجود دارد.
اما موضوع دیگر این نوشتار به نقش سازمان رگولاتوری که بر اساس قانون وظیفه رسیدگی به این تخلفات را دارد، باز می‌گردد. این سازمان اگرچه گویی برخورد یکسانی با اپراتورهای کشور ندارد، اما باید از مسوولان رگولاتوری پرسید آیا به سرعت با رییس پلیس آگاهی آذربایجان غربی برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص تماسی داشته‌اند یا نه.
اگر رگولاتوری سری به دادگاه‌ها و شکایات مزاحمت‌های تلفنی زده و جرایم مالی بسیار سنگین برای اپراتوری که بیشترین مزاحم را دارد در نظر بگیرد، خود اپراتور متخلف روش جلوگیری از فروش 6 هزار سیمکارت به یک نفر را می‌یابد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 19614 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itanalyze.com تاریخ خبر: 1392/12/10 تعداد مشاهده: 1687
کلید واژه ها: ,
سافت گذر